2-12 Religiositeit en fantasie

 4,50

Categorieën: , Tag: Brand:

Beschrijving

Hoe verbinden menselijke verlangens en angsten zich met religieuze symbolen, verschijnselen, en fantasieën?

Inhoud

  • Vertrossing, geestelijke volksgezondheid en religiositeit
  • Kerstmis, het feest van het kind
  • Een psychoanalytische lezing van het Marcus-evangelie
  • Gelovig zijn en zichzelf worden: de betekenis van de spiegelfase
  • Mensen met een jaloerse God
  • Het eeuwige probleem van de schuldgevoelens

_~_Arnold Uleyn_~_

Extra informatie

Uitgever

In opdracht van het KSGV uitgegeven door Uitgeverij Ambo, Baarn, 1978

ISBN

ISBN-10: 90-263-0426-9, ISBN-13: 978-90-263-0426-2

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.

Wees de eerste om “2-12 Religiositeit en fantasie” te beoordelen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

The Brand is: PDF